parcul pantelimon - 9/11

9. cosurile de gunoi

Nu aveam la mine decat niste creta alba. Nici nu prea eram plin de idei. Asa ca am luat-o incet. Voiam sa scriu pe cosurile de gunoi ora la care treceam prin dreptul lor. Dar am lasat ideea asta balta, pentru ca mi se parea un pic prea matematica si voiam sa gasesc altceva de facut. Mai intai am desenat un turn de apa, cam stangaci, pe unul din cosurile de gunoi. Am folosit forma unuia dintre cele care chiar se afla pe undeva in apropiere.























In continuare nu eram foarte sigur ce vreau sa fac. M-am uitat in jur si mi-am propus sa scriu ceea ce vad prin parcul cam pustiu.























Dupa ce am mers mai mult de-a lungul unei alei, m-au prins din urma doua masini de pompieri. Era foarte cald si in apropiere era un incendiu.


























10. umbra copacului - ora 16.00


Apoi am cautat o umbra care sa se decupeze cat mai net pe suprafata aleii. Nu prea mi-a fost usor sa gasesc ce cautam. Pana la urma m-am multumit cu ceva aproximativ. Am inceput la ora patru.


















Pana cand am terminat de conturul cu betisoare, umbra s-a mutat mai incolo.























Am profitat de un moment fara soare si i-am mai facut o poza, in care se vede mai clar.



































Am terminat pe la 16.45. Cele doua umbre erau deja destul de departate una de alta.























Ma aplecasem sa scriu ora si data la care am inceput sa umplu conturul umbrei, insa pe alee au aparut niste tineri. M-am retras stanjenit, pentru ca nu voiam sa dau explicatii. Totusi, nu trebuia sa plec, pentru ca dupa ce au ras in gura mare, cei cativa tineri au stricat cu picioarele umbra din betisoare. M-am uitat in dreapta si in stanga si vazand ca nu vine nimeni, am refacut-o rapid.


























11. lampadarul


Stateam pe o banca si im trageam sufletul, cand am observat un lampadar care lasa o umbra perfecta pe asfalt. Am desenat un contur cu creta si am scris si ora exacta.