galeria 29

Dupa ce am lucrat timp de un an de zile pe strada, in ultimul timp mi-am dorit din ce in ce mai mult sa produc obiecte pentru o galerie, motivat de numerosii artisti pe care ii admir pentru lucrurile pe care le fac in diverse spatii de expunere. Astfel, am ales sa imi construiesc propria mea expozitie in sufrageria apartamentului in care locuiesc. Acest spatiu imi ofera ocazia de a lucra independent, urmarindu-mi propriile interese, dar si de a functiona in acelasi timp ca artist expozant si curator.

Intentia mea este ca spatiul de expunere sa functioneze un intreg an calendaristic, din August 2008 pana in Iulie 2009. Vernisajele vor avea un public restrans, accesul facandu-se pe baza de invitatie. O parte din expozitii vor fi destinate lucrarilor mele. Restul vor fi dedicate unor oameni pe care ii apreciez si pe care urmaresc sa ii promovez.

Galeria functioneaza ca un spatiu de difuzare de arta contemporana. Toate exponatele vor fi daruite publicului la sfarsitul expozitiilor.

La primele patru expozitii, jumatate din ele au fost oferite celor prezenti la vernisaj printr-o tragere la sorti. Celelalte exponate au fost puse la dispozitia abonatilor grupului incepem, vizitatorilor paginii feeder.ro, sau celor care mi-au scris la adresa - mirceanicolaeee[at]yahoo.com - prin aceeasi procedura ce presupune o tragere la sorti.

Incepand cu expozitia din 6 decembrie 2008, am renuntat la sistemul de distributie a obiectelor prin internet si am facut posibila participarea a zece persoane din publicul larg la vernisaj, punandu-le la dispozitie zece invitatii, prin intermediul feeder.ro.



1. mircea nicolae - zece case demolate / 9 august 2008
2. elena ciobanu - cicatrici / cctv / 12 septembrie 2008
3. lidia neagu - 1997 / 2008 / 11 octombrie 2008
4. razvan botis - zahar / pamant / parizer / 1 noiembrie 2008
5. michele bressan - filme gasite / 6 decembrie 2008