google tourist - 78


















Prima mea expozitie personala. Galeria Alkatraz, Ljubljana, Slovenia. Rezultatul unei rezidente de o luna la SCCA Ljubljana.



















Tema rezidentei mele era centrul cultural alternativ Metelkova, un squat din centrul orasului, fondat in 1993 intr-o baza militara abandonata de armata iugoslava care s-a retras din Slovenia. Raspunsul meu la adresa locului respectiv a fost negativ, deoarece aspectul vizual si idelologia legata de independenta si autonomie nu mi se pareau acceptabile.



















Proiectie, oglinda 1,80 x 0,4 m, vopsea rosie pe perete, module de polistiren vopsite in culorile curcubeului, acrilic pe polistiren, 2 x 3,5 m. Am mai facut un slideshow foto pentru un televizor si o pictura, acrilic pe panza 5,5 x 5,5 cm, care nu figureaza in fotografiile de mai sus. Mai multe imagini aici.