sticlarie - 53/1-3

1. linia de creta


















Mi-a trebuit un an de zile ca sa imi dau seama ca un loc in care Neon si Megatron fusesera deja era foarte aproape de casa. Am intrat in fabrica fara sa stiu despre ce e vorba, insa dupa putin timp am recunoscut locul din pozele pe care le vazusem pe internet.



















Pentru ca in orice parte m-as fi uitat domnea o dezordine de nedescris, in care sticlele sparte erau amestecate cu mobilierul distrus, m-am hotarat sa ordonez cumva ceea ce aveam in fata ochilor. Una dintre camere avea o gramada de recipiente din sticla imprastiate langa prag. Am luat patru dintre ele si le-am asezat in picioare, la intervale regulate, pe o linie pe care o desenasem cu creta.
























2. sticla si plastic


















Etajul de deasupra era de fapt o camera mare cat tot palierul. Din nou am folosit recipientele de sticla, de data asta de alta forma. Le-am asezat pe un sac de plastic albastru, pe tablia unui birou pe care l-am curatat de praf.










































3. cercul de sticla


















Camera era plina cu sticle de toate formele. Mi-am ales un alt tip dintre cele care erau imprastiate pe podea si am desenat un cerc in mijlocul incaperii, dupa ce am curatat mai inainte podeaua de praf si de gunoaie.