smiley - 41


















Am fost invitat sa merg la Sibiu de catre fundatia Altart, la recomandarea lui Megatron. Urma sa fac niste interventii in spatiul public legate de proiectul binarium. In primele zile mi-a fost greu sa inteleg ce se intampla in orasul pe care inca nu-l cunosteam.



















Arhitectura bulevardelor comuniste imi era mai familiara decat centrul istoric. In drum spre casa am gasit un bloc similar cu cele din cartierul Titan din Bucuresti si m-am hotarat sa ii folosesc panoul perforat care proteja accesul in scara blocului.





Cu ajutorul unor lumanari am desenat un smiley care nu se incrunta, dar nici nu zambeste, subliniindu-mi astfel starea de spirit din primele zile in care nu stiam inca ce anume aveam de gand sa fac.





Interventia asta m-a ajutat sa revin foarte repede la un optimism de care aveam foarte mare nevoie. In sfarsit colonizasem un spatiu necunoscut cu un lucru care imi apartinea, incat apoi mi-a fost mult mai usor sa vad in jurul meu mult mai multe posibilitati decat la inceput.




pe lumina