oglinda in lift - 21


















In liftul meu au avut loc tot felul de schimbari. Una dintre cele mai importante a fost inlocuirea panourilor de rumegus presat cu cele de tabla de aluminiu. O vreme am avut si o oglinda lipita direct pe metal, dar s-a spart. Dupa mult timp a aparut oglinda din imagine, careia administratorul i-a pus si rama asta foarte pretentioasa, care o transforma intr-un fel de tablou.



















In general tablourile au si eticheta, mai ales daca au cat de cat valoare. Si cum oglinda nu avea nici una, m-am hotarat sa ii pun eu. Era clar ca trebuia sa scriu un comentariu legat de oamenii care folosesc liftul, de faptul ca erau reflectati in apele oglinzii. Era clar, dar nu prea. Pana la urma am ajuns sa fac un inventar, ca de obicei. Dar de data asta nu era vorba de lucrurile pe care le puteam vedea. Textul era o indicatie directa catre privitor.