gunoaie - 52/5


















M-am intors din nou in zona de langa Republica unde ma jucasem cu cei doi copii, Marius si Marin. Voiam sa termin o interventie pe care o incepusem atunci, dar nu reusisem sa o duc pana la capat din cauza ca venise seara.



















Am mai fost aici si acum vreo doua saptamani, insa mi-am dat seama ca imi lasasem acasa cardul de la aparatul de fotografiat si am fost nevoit sa plec acasa. Interventiile mele depind de fotografii, doar asa le pot da mai departe celorlalti ca sa le vada.



















Asa ca am revenit pentru a treia oara ca sa termin ce incepusem. Un cerc din cioburile de sticla ranforsata cu sarma, de la ferestrele sparte ale unor hale demolate, din care mai ramasese doar podeaua de ciment.






















cum l-am desenat


















Ca de obicei, am trasat cercul folosind o sfoara. Insa de data asta era legata de un bolovan asezat in centru, iar la celalalt capat era o creta alba. Marin, unul dintre copii cu care construisem macheta din jucariile de plastic, a mai desenat odata peste cu creta.






















sticla


















Asa arata cercul cand am ajuns acolo, in lumina colorata de la ora doua. Inainte de a face poza am rearanjat cele cateva cioburi care fusesera date la o parte cu piciorul in cele doua saptamani de cand nu mai fusesem aici.