diagonala - 46


















Am iesit din nou in parcul Pantelimon, de data asta pentru o interventie cu leduri. Imi alesesem mai demult un grup de opt plopi din mijlocul unei pajisti. Nu prea era lume prin parc, incat mi-am vazut de treaba in liniste.



















Am lipit cele opt leduri de scoarta copacilor, folosind plastilina ca suport. Efectul vizual era destul de interesant, mai ales daca toata interventia era perceputa de pe una din banci, pe care o alesesem pentru perspectiva pe care o dadea asupra grupului de copaci. Doar daca te asezai pe ea linia imaginara care unea punctele luminoase era dreapta.



















M-am bucurat mult ca, desi vanzatoarea imi spusese ca ledurile erau galbene, culoarea lor era mai mult portocalie. Si asta pentru ca in orasul meu toate lampadarele au culoarea asta, pe care n-am mai intalnit-o in nici un alt oras pe care l-am vizitat in afara Romaniei.

Portocaliul face ca noptile in Bucuresti sa poarte un halou bolnav, in loc sa fie luminate cu becuri incolore, sau cu lumina alba. De aceea am ales sa montez inca trei leduri portocalii pe lampadarul stricat, sursa simbolica a luminii electrice de pe cei opt arbori.

Mi-am abandonat interventia dupa ce am observat cu multumire cum doi 'indragostiti' s-au ridicat de pe banca lor si in drum spre casa au intrat pe pajiste, in intuneric, pentru a se apropia de punctele luminoase de pe trunchiurile arborilor.





ledurile