castane - 49/1-3

1. un arc de cerc


















In jurul unui copac din parcul din fata Operei am trasat o circumferinta si pe care am asezat castane. Pentru mai multa precizie am folosit o sfoara legata de trunchiul copacului.










































2. copacul taiat



















Tot in acelasi parc am gasit buturuga unui castan care fusese taiat. In mijlocul copacului era o gaura, probabil ca trunchiul avusese o scorbura. Am adunat o punga de castane si am umplut cu ele gaura din buturuga.










































3. doua cercuri


















Sub doi dintre castanii de pe una din peluze era plin de frunze cazute si de castane. Am trasat doua circumferinte cu ajutorul unei bucati de sfoara. Apoi am umplut primul cerc cu castane si am luat toate frunzele si castanele dintr-al doilea si le-am aruncat in afara circumferintei.