calea ferata - 58


















Sinele care duceau de la Gara Catelu pana la Fabrica de Paine Titan treceau si prin intersectia Morarilor cu Vergului, fiind un cosmar pentru soferii care strangeau din dinti gandindu-se la amortizoarele lor in timp ce traversarea ii zdruncina, trantindu-i dintr-o parte in alta. Developerul Hercesa a demolat fabrica pentru a construi un complex de blocuri si este interesat ca zona sa fie cat mai accesibila cu putinta. Asa ca acum vreo luna sinele au fost acoperite cu asfalt si trenul nu mai poate trece catre fosta fabrica.


Cu toate astea, sinele sunt ascunse inca sub stratul de asfalt si mi-am propus sa le aduc aminte soferilor de acest lucru, montand doua semne de circulatie care semnalizeaza prezenta unei intersectii cu calea ferata. In plus, am iesit intr-o seara cu o bucata de creta luata de la Valsanesti si am trasat cate o linie intrerupta deasupra fiecarei sine de sub asfalt. Linia intrerupta s-a sters destul de repede. Dimineata urmele de creta de-abia se vedeau si doar cele doua semne de circulatie amintesc soferilor mai vigilenti de existenta sinelor de cale ferata.




1. semnele de circulatie












































































pe stalp












































































2. liniile de creta

a. trotuarul din stanga - 3 decembrie / 1.30 am












































































trotuarul din dreapta












































































sinele de sub asfalt


























































b. trotuarul din stanga- 3 decembrie / 9.30 am












































































trotuarul din dreapta












































































sinele








































3. cum am construit cele doua semne