galeria noua - back to the future















Back to the future / Cu spatele la viitor / 7.11 – 10.11 2007 / Galeria Noua

Anca Benera, Daniel Gontz, Cezar Lazarescu, Vlad Nanca, Mircea Nicolae, Dragos Platon , Tudor Prisacariu, Sonokolor (Ciprian Dicu si Sergiu Doroftei)

Expozitia reuneste tineri artisti ale caror lucrari investigheaza contextul socio-cultural romanesc dintr-o perspectiva istorica. Titlul expozitiei, acelasi cu al filmului SF al anilor '80, tradus literal si oarecum ironic, sintetizeaza spiritul expozitie – o cercetare a prezentului avind in minte trecutul mai mult sau mai putin recent al Romaniei, propunind in acelasi timp o abordare precauta a viitorului.






















La invitatia lui Vlad Nanca am participat cu lucrarea legata de blocul turn din Sibiu. Este prima data cand iau parte la o expozitie.
























Statementul a fost reformulat pentru eticheta din expunere. Am omis sa spun in text ca interventia mea a avut loc in spatiul public si din cauza asta s-a creat o neintelegere. Unii au avut impresia ca am facut doar un montaj in photoshop, ceea ce nu era adevarat. Interventia mea a constat din productia si lipirea unei placute de monument istoric pe blocul turn din Sibiu, cum am explicat in postul de pe blog in care mi-am documentat lucrarea.